Op zondag 10 mei 2026 was het moederdag.
Om alle moeders van onze judoka’s een extra leuke dag te bezorgen, konden zij komen kijken bij de maandelijkse vaantjeswedstrijden.
De poules waren gevuld met 18 judoka’s en samen met het [publiek werd het een mooie ochtend met prachtig judo.
Nadat alle punten waren opgeteld, bleek dat de volgende judoka’s een vaantje hadden verdiend:
-Kay van Laarhoven behaalde zijn 100-punten vaantje;
-Jens Ursem behaalde zijn 200-punten vaantje;
-Joa van der Gracht behaalde zijn 600-punten vaantje;
-Mees Meulenbroek behaalde zijn 600-punten vaantje;
-Jasper Kuin behaalde zijn 800-punten vaantje;
-Guus Ursem behaalde zijn 1900-punten vaantje.
De vaantjeswisselbeker ging naar een judoka die iedere keer weer meer punten weet te scoren en al beter gaat judoën: Jens Ursem. Iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde punten.
Dit waren de laatste vaantjeswedstrijden van dit seizoen. In juni zijn de clubkampioenschappen en die punten tellen ook mee voor je volgende vaantje.

